Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

tiistai 9. marraskuuta 2010

What a lovely feeling!

En tiiä oonko tulossa kipeeks.. Koska on koko ajan sikakylmä ja ruoka ei maistu ja on kurkkuki välillä ihan tosi kipee. Noo mutta nytte eilen alkoi kolmas jakso, ja jeeeij! Mä niin tykkään tästä jaksosta! =) En siis aineista täs jaksossa, vaan siitä, ku on vaa kolme palkkia! Wihiii! Eli meen aina maanantaisin ja perjantaisin yhekstoista ja torstaisin pääsen jo 12! Jauuu! Sounds great! Mutta mulla on itsenäisenä espanja. Hain tänään siltä opelta ne kurssisuunnitelman ja saan aina ite hakee millon haluun niin niitä tehtävämonisteita =) Eli aika chilli jakso just ennen lomaa! Mieluummin alottaisin jo kyl loman, mut ei tää ny pahaakaan kyllä tee käydä koulus ku on vaa 12 tuntia kouluu viikossa! Jipii! Ihanaa.
Voiettä, mä odotan joululomaa NIIN kovaa! Sillon mun serkku saa taas toisen vauvan, ja muutenki  tykkään sikana joulun ajasta! =) On niin ihanaa ku lumi narskuu jalkojen alla ja kaupoissa soi joululaulut ku kaikki on ostelemassa joululahjoja ja wää!! =) Rakastan joulua! Ihanaa aikaa!
Nyt tässä just koitan syödä jotaki ja kuuntelen just hyvää musaa =) Tänään ollaan varmaanki Reben kans =)
Eilen olin kahvilla Reben, Nooran & Jasun kanssa! Kivaa oli ja nauruja riitti, huhhuuh! Piristi päivää kivasti =)
Rebe osti mulle minidonitsin ja kaakaon, NAM!
Huomenna olis pitäny olla tanssitreenit, muttei oo, koska me mennään kattoon meijän koulun bändin esitystä, jeeeij! =) Eli vasta ens viikolla alkaa treenit, odotan innolla!
Pihalla on ihan hirveen kylmä, nyt jo.. Hyiettä.. Vihaan kylmyyttä :( Haluisin niiiiiin kesän takasin! <3
Mutta nyt lopettelen skriivailemisen ja voisin alkaa tehä jotaki äikän judelmaa, en edes kyl ite tiiä mitä pitää tehä ku olin pois eilen, muttajoo.
Moikkamooi! =)
// emmmmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti