Pitäis just lukee taloustietoa, muttei oikeen kiinnosta. Ei jaksa kiinnostaa toi koulu enää yhtään.. Vaikka lupasin tsempata mutmut, ei näytä onnistuvan. Olisin jo niiiiiin loman tarpeessa! Oikeesti.. Stressaa kaikki.. Mutta onneks seuraava jakso on aaika chilli, aah! Oikeestaan vaan 3 palkkia, koska otan espanjan itsenäisenä! Whii!
Tänään matikan koe meni hmm.. huonosti. Oli ihan erilaisia laskuja ku tukiopetuksessa. Huoooh. Kerranki ku muka tajusin jotain niin sitä ei kysytä kokeessa! Näinhän se just menee.
Kokeen jälkeen käveltiin kaupunkiin siis Annan, Marian, Noran & Anna-Stinan kans =) Nora & Ässä meni kahville, ja mä, Anna & Maria mentiin ettiin takkia niille! Sitte yhen aikaan Rebe tuli kaupunkiin bussilla, ja mentiin melkeen heti bussilla jo kotiinpäin. Myöhästyttiin kakkosesta, nii mentiin sitte kolmosella, hahah.
Viikonlopulle ei oikeen oo mitään erityisiä suunnitelmia, haluisin nähdä Laurin pitkästä aikaa ja haluisin nähdä Anun vauvan, koska en oo vielä sitä kerenny nähä!
Voi olla että mennään kaupunkiin Reben kans ja pidetään leffailta viikonloppuna =)
Maanantaina alkaaki jo kolmas jakso + ne tanssitreenit. Ja huomenna on se taloustiedon koe.. Unohdin iha jo, mutta mami jaksaa muistuttaa siitä koko ajan. Toivottavasti on helppo koe! Ainaki toisella ryhmällä oli ollu helppo, tai ainaki aika helppo!
Just tässä syön karkkia ja fiilis ei oo mikään parhain kyllä. Entiiä että mikä mua vituttaa oikeen.. On vituttanu koko päivän.. Masentaa jotenki tää syksy, ku on niin pimeetä ja kylmä. Ens viikoks on luvattu -20 astetta, ettäettä.. Etelä, here I come! Oi haluaisin niiiin kovaa johki ulkomaille! Se olis unelma! Oon ihan poikki, haluun vaan pois täältä edes hetkeks. En vaan jaksa enää.
Mutta nyt voisin mennä kattoon vähä tota taloustietoa, vaikka tiiän, että en siltikään ymmärrä mitään. Toi vaan on liian vaikeeta asiaa, ainaki mulle. En tajua kuinka joku voi tajuta tollasia asioita, huhhuuh! On tää lukio raskasta, tai sit mä ite vaan teen tästä raskasta ku jätän kaikki työt ja kokeiden lu'un vikaan päivään..
Nyt kyllä meen oikeesti, heippaa!
// emmmmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti