Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

lauantai 27. marraskuuta 2010

I feel sad

Fiilis on huono.. Mutta en jaksa vaan murehtia enää! Oon ihan rikki.. Vaikkei se ehkä päältäpäin näykkään :(
Muttaniih, oltiin siellä ristiäisissä, ja vauva sai nimen Nea Lilia <3 Ihana nimi ja maailman sulosin pikkunen! Ihanaa ku saan olla tommosen söpöläisen tätipuoli! =) Wää! Mä niin tykkään tykkään tykkään!! Ihan sikana!
Tänään ei oikeen oo mitään suunnitelmia illaks eikä mitään. Vois ainaki kaupungissa pyörähtää, ehkä. Entiiä jaksanko. Mutta ainaki aion kattoo jonku leffan ja syödä jotaki hyvää! Nam. Ja sit vaan perus datailla.
Nytte en jaksa kirjottaa pidempää postausta, joten hejdåå ja huomiseen! =)
// emmmmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti