| Kukka-leopardihuivi, H&M 9,95 € |
| Persikan värinen paita, H&M 9,95 € |
| Kukkakuvioinen tuubitoppi, JC 14,95 € |
| Persikan värinen t-paita, Vero Moda 5 € |
| Kukallinen pitsipussukka, Seppälä 5,95 € |
| Punainen "timanttisormus", H&M 2,95 € |
| Lasinen kristallirannerengas, Glitter 9,95 € |
| Hopeinen helmirannerengas, JC 6,95 € |
| Mustat korkokengät, H&M 7 € |
Huomenna mennään Reben kanssa taas kaupunkiin ja aiotaan mennä Subiin syömään, jes! Huomenna ehkä mennään leffaanki, koska molemmat sai joululahjaks ilmaisia leffalippuja!
Tänään kaupunkireissun jälkeen tultiin Reben kanssa meille. Syötiin äiskän tekemää risottoo ja kanaa, nami! Oli ylihyvää! Ja katottiin myös leffa Old Dogs, jonka sain joululahjaks ja sen jälkeen katottiin Marie Antoinettea noin tunti, muttei ehitty kattoa loppuun saakka, koska Reben piti lähtee sit kotiin päin. Huomenna siis jatketaan kattelemista! Tsshh =)
Mun fiilis on ollu viime aikoina superhyvä! Jee! Vihdoinki! Ihanaa, että saan olla ilonen ja nauttia elämästä täysin siemauksin, tätä oon odottanu! Asiat on muuttunu ihan superpaljon, onneks. En ois enää jaksanu sitä samaa vanhaa lauluu. Nyt onneks sävel on erilainen tässä laulussa, whii! Mä tykkääntykkääntykkään! =)
Mut nyt voisin lopettaa kirjottelemisen ja harkita pian nukkumaan menoa. On jo vähän väsyny ja uupunu olo tästä päivästä.
Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille! =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti