Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

tiistai 26. lokakuuta 2010

Huooh..

Nyt on jotenki sellanen fiilis etten jaksais tehä mitään.. En tehä läksyjä, en syödä, en edes istuu enkä levätä. Tuntuu et pää tulis taas kipeeks.. Oon näköjään allerginen koululle, voi olla hyvinki mahollista :D Koulus on kyl ne kaikki ihanat kaverit ja ruokailu on aika kiva ;) Mut.. Tunnit on yhtä kuolemaa, ku en tajua mistää mitään. PAITSI! Tänään oli eka kerta tässä jaksos ku tein ihan ite matikan laskun ja osasin sen melkee kokonaan, JES! Oli kyl aikamoinen voittajafiilis sen jälkee ;) WHII!
Tän päivän suunnitelmis olis taas vaihteeks taloustiedon kotitehtävän tekemistä, se on aina niin ihanaa! Aah. Ku siihen menee mukavat 6 h vähintään, ainaki mulla :D Ja teen niitä ihan turhaan, koska en ees opi mitään IKINÄ -.- Huomenna saan taloustiedon tokan välikokeen takas, ja uskon et saan -15 pistettä -.- Koska kysymyksii oli 30 ja jokasesta väärästä vähennetään puol pistettä, ETTÄETTÄ :D Saa ny nähä monta miinuspistettä mulle ropsahtaa, jjauu! Sanoisinko.. ihanaa? ;)
Oivitsi, oon oikeesti NIIIIIIIIIN hiton onnellinen jos pääsen ton kurssin läpi! Oikeesti! Aah mikä unelma, mut uskon et se unelma murskautuu vähintään kokeen palautuksissa ku kokeessa loistaa 4 :D Nooh.. Minkäs mä sille voin että oon vähä tyhmä?
Äsken just söin ja kuuntelin ihania biisejä kuulokkeilla, NAMIIH! =) Pian ois tarkotus alottaa tekeen sitä taloustietopaskaa, muttei kiinnosta. Ei huvita. Ei kykene, enkä todellakaan jaksa -.-
Mun elämässä ei oo oikeesti enää mitään muuta ku koulukoulukoulukoulukoulu.. Håhå :D Ärsyttävää, vituttaa kyllä ihan kiitettävästi. Kaikki asiat pyörii vaa koulun ympärillä.. Kirjotan tännekki vaa koulusta.. Haha. Noo, se on tää lukio, desgraciadamente :D Ei voi mitään, iteppä menin tonne..
Mutta nyt kyllä lähen koneelta ihan just, ettei tää pääkipu ehi paheneen! Se ny tästä vielä puuttuis että tulis migreeni.. :D Huhhuh :D
Kirjottelen ehkä vielä illalla, jostain muustaki ku jostain hiton koulusta! :D
Heipparallaa =)
// emmmmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti