Huhhuuh, mulla on ihan hirvee väsy, vaikka just tänään en oo edes tehny melkee mitään, perus syöny & chillaillu vaan with Rebe! =) Vois pian mennä vaikka nukkuileen.
Huomisesta on tulossa KAUHEE päivä! Pitää tehä jotain hiton koulutöitä vaan.. Tai no PITÄIS tehä, mutta arvakkaa vaan jaksanko ;) motivaatio on.. hmm.. ehkäpä hukassa?? Noo, ei se haittaa, ehkä mä kirjotuksiin sit vasta tsemppaan oikeen kunnolla! :D
Mutta pakko kyl koittaa ottaa itteensä niskasta kiinni, ja alkaa vähä panostaan tohon kouluun.. vaikka ei huvittais y-h-t-ä-ä-n..
Huomenna aiotaan siis mennä Reben kanssa kaupunkiin, ainaki kahville! =) Katotaan varmaa myös jotaki vaatetta, jos vaikka löytyis. Haluisin jonku ihanan, ison ja löyäsn neuleen! Mut en oo oikeen löytäny vieläkään, vaikka kuinka oon yrittäny kattoo kaikista kaupoista, höööh.
Mut huomiseks koitan löytää sen hiton kameran johdon, että saadaan tänne jotain kuviiki! :D Nyt meen terveellisen iltapalan ( sipsii, suklaata & limsaa :D ) jälkeen nukkuileen mun rakkaan possukissan viereen!
Gonatt! =) Huomiseen!
<3: emmmmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti