| Pian tääki söpöliini tulee meille riehumaan! |
Huomenna aion mennä kouluun koko päiväks, vaikka pää toises kainalossa! Oon ollu jo ihan liikaa koulusta pois, ottanu vähä omaa lomaa melkein joka päivä :DD Tunnollinen opiskelija! ... Tai sit en! :'D
Päätäki särkee just nyt, joten voisin mennä vähä lepäilemään, että lähtis! =) Ja pitäs jaksaa tehä ruottinki läksyjä, kerranki.. Alotan kyl tsemppaan nyt ton koulun käynnin kans, pakkopakkopakko!
Huomenna aion myös mennä kattoon jotaki uutta bilemekkoa ylihuomiselle, wuhuu!! ;)
Ja nyt voisin mennä tekeen jotaki järkevämpää, joten se ois heissulivei! =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti