Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

torstai 17. maaliskuuta 2011

Rentsi päivä!

Pian tääki söpöliini tulee meille riehumaan!
Oon ollu vaan koko päivän kotosalla, ku on jotenki taas niin kipee olo :( Byää! Ja ylihuomenna jo synttärit! Toivottavasti tää olo lähtee mahdollisimman pian, että pääsen vähä bailaileen sit! ;)
Huomenna aion mennä kouluun koko päiväks, vaikka pää toises kainalossa! Oon ollu jo ihan liikaa koulusta pois, ottanu vähä omaa lomaa melkein joka päivä :DD Tunnollinen opiskelija! ... Tai sit en! :'D
Päätäki särkee just nyt, joten voisin mennä vähä lepäilemään, että lähtis! =) Ja pitäs jaksaa tehä ruottinki läksyjä, kerranki.. Alotan kyl tsemppaan nyt ton koulun käynnin kans, pakkopakkopakko!
Huomenna aion myös mennä kattoon jotaki uutta bilemekkoa ylihuomiselle, wuhuu!! ;)
Ja nyt voisin mennä tekeen jotaki järkevämpää, joten se ois heissulivei! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti