Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

tiistai 15. helmikuuta 2011

Provveckan, shieet!

Eilen oli psykan koe ja kirjotin 2 konsuu ihan täyteen, eli tuli semmoset 8 sivua! Oli kivaa leikkiä satutätiä! Toivottavasti saan edes pari pistettä et pääsisin edes läpi :DD
Tänään oli ussan koe, joka meni ihan ylihuonosti! Satuilin taas kaikkee omaa ja keksin uuden kirkkohistorian ;) Ainaki saatiin hyvät naurut Noran, Annan ja Marian kans meijän tyhmyydestä! Onneks sieltä kokeesta sai jo lähtee aiemmin, koska muuten olisin nukahtanu sinne! Taino kyl mä kuus sivua sain kirjotettua, mut ne kuus sivua ei siltikään pidä sisällään MITÄÄN järkevää :DD
Kokeen jälkeen mentiin ruokalaan enkä jaksanu syödä mitään, vaikka mulla oliki nälkä :DD Mut ei oikeen houkuttele toi koulun ruoka! Hyyh. Siinä sit jonku ajan päästä Lotta ja Salla tuli syömään meijän kans ja juteltiin niitä näitä =) Tällä viikolla ois tarkotus kahvitella Lotan kans! Tsshh! Siitä onki jo aikaa koska ollaan viimeeks oltu vapaa-ajalla, viimeeks 3-4-vuotiaina :DD Hahha! Sitä odotellessa jos toteutuiski vaikka, hihi! =)
Sitte äiskä haki mut yhentoista jälkeen ja mentiin kampaamoon näyttään mun hiuksia ja jo vähä kattomaan että kuinka ne oikeen laitetaan sit perjantaina klo. 8 aamulla, joo, kaheksalta -.- En kyl varmana pysty herään niin aikasin! :DD
Huomenna olis sit tiedossa vika koe, JES! Saa taas hetkeks hengähtää ku ei oo koulujuttuja tiedossa, ihanaa! Taino.. Oishan niitä kyl pitkin kurssii mutten jaksa vaivautuu tekeen niitä :DD
Hissaa siis pitäis muka nyt alottaa lukeen, melkeen 200 sivuu asiaa, josta en tajua yhtään mitään! En tajua edes vaikka lukisinkin koko kirjan miljoonaseittemän kertaa läpi! Nooh, onneks musta ei oo tulossa mitään historioitsijaa ;) niin ei mitään hätää!
Huomenna on kans luvassa vanhojen tanssitreenit Kauppiksella. Ja ne kestää kaks tuntia! Voihitto :DD En oo ollu treeneis varmaan hmm.. melkeen kuukauteen? Tänään vois vähä muistella et miten ne tanssit oikeen menikään, koska perjantaina ne viralliset tanssit sit onki! Voiapuaa! Iskee paniikki! Noh, onneks mekko, korvikset, hiussydeemit, kaulakoru ja kengät on hankittu ja kampaus suunniteltu!
Oltiin eilen äiskän kanssa mun serkun luona moikkaas sitä, ja sen hellusia lapsia, Lauria ja Meeriä! =) Voiettä ku ne kaks onki sit sulosia, wää! <3 Napsin niistä kuviaki, joita voisin pistää myöhemmin tänne näin, hihi!
Niimuutes, eilenhän oli ystävänpäivä! Olis kyllä ollu kiva mennä jonneki kahville Reben kans, mut sillä oli treenit Seinäjoella niin ei voitu mennä, eli joku toinen päivä sit myöhäset kahvittelut! =)
Mun sisko tulee torstaina Vaasaan taas sen ADHD-kissan kans, wuhuu! Meiju tuleeki vaan sen takia tänne, ku mulla on ne vanhojen tanssit. Kantsiiki tulla kattoon ku mä sielä mokailen :D En oikeesti muista mitään tansseja! Ja me ei edes sen mun parin kans aiota tanssii kaikkia tansseja, koska kiva sen ois opetella 12 tanssii huomenna! Hahah!
Just tässä fiilistelen hyvää musaa ja Nelli tossa mun vieressä röhkii söpösti! Ja oooo! Tuola on sikaihana sää, arska paistaa ja tulee iha ikävä jo kesää ja sen lämpöä :( Haluisin niiiiiiiiiiiiin kovaa että ois jo kesä ja loma! <3 Onneks pian on hiihtoloma, et on hetki aikaa ees chillailla koulun lomassa, uujee!
Mutta nyt voisin tästä mennä tekeen jotain järkevämpää!
Moikkiis ja hyvii päivän jatkoja kaikille! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti