Elämän ihanimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellään.

tiistai 18. tammikuuta 2011

Believe in your dreams







Hmm.. Ei oo oikeen ollu fiilistä kirjotella tänne, en tiiä miks. Ei vaan jotenki oo löytyny aikaa. On ollu niin paljon muuta tekemistä ja sitku alkaa ajatteleen, toisaalta, mulla ei oo ollu ollenkaa tekemistä. Hahah :D
No mutta joo, tässä on ehtiny tapahtuun vaikka mitä viime päivinä! Mua huolestuttaa pari asiaa, mutta onneks mut silti saa iloseks pari muuta asiaa ;) Hihi!
Nelli voi jo paremmin, onneks! <3
Ja koulussa en oo oikein nytte käyny kunnolla. On ollu joka päivä huono olo? En tiiä syytä siihen. Tänään silti koitin olla koko päivän ja olinki! Wuhuu! =)
Mun elämään kuuluu lähinnä nyt vaan kouluakoulua ja koulua. Tai ainaki pitäs kuulua, muttei kuulu?? :'D No, en varmaan oo ainut!
Selitän jotenki ihan sekavasti, joten ehkä on parempi et lopetan turhanpäiväsen höpötyksen :'D
Moikkiis! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti